Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011

Με ένα μαχαίρι κοιμήθηκα πάλι πάνω από το κεφάλι μου. no2

Με ένα μαχαίρι κοιμήθηκα πάλι πάνω από το κεφάλι μου.
Τα χρόνια μου άφησαν σημάδια,
πάντα γυρνούσα εδώ, στα σκοτάδια της ζωής μου να ψάχνω την λύτρωσή μου,
Τις κρυμμένες απαντήσεις.

Με ένα μαχαίρι κοιμήθηκα πάλι  πάνω από το κεφάλι μου.
Όνειρο που σιχαίνεται τον εαυτό του,
Τρέχει να κρυφτεί από την βρομιά του μυαλού του
Και βρίσκεται πάλι στα παλιά γνώριμα λημέρια του
Να κλαίει την φυγή του, να σιχαίνεται πια την ζωή.

Με ένα γαμημένο μαχαίρι κοιμήθηκα πάλι πάνω από τα κεφάλι μου
Τόσα χρόνια στοιχειωμένο από πάνω μου,
Να με βοηθάει στο να πνίγω τις συνειδήσεις μου
Να κόβω τα δεσμά που μου προσφέρουν
Στα όμορφα ταξίδια στην Ελλάδα.

Με ένα μαχαίρι, κοιμήθηκα και πάλι
Έχω πιει πολύ για να το βρω, είμαι ζαλισμένος να το ψάξω
Και πάλι, δειλός, κουρελής, καταλήγω στην ψυχή μου.

Με ένα μαχαίρι ,πάλι, ξανά,
Βαρέθηκα τον εαυτό μου


Trip73p 26/3/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σε τούτη την ακτή

Βαρέθηκα και σήμερα σε τούτη την ακτή Μήνες με κρατάει εδώ, να βλέπω τα σύννεφα να περνάν στον ουρανό, τα κύματα,   ήρεμα, ...

Δημοφιλείς Αναρτήσεις