Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

...για σενα μικρη μου

Φεγγαροφως  λιγοστό
ποτίζει τα δέντρα.
Αφήνιασαν τα άλογα
τούτη τη νυχτιά.
Κοπέλα σκίζει τα ρούχα,
τρέχοντας στο δάσος.
Είναι η νύχτα κακιά
Λέει ο άνεμος.
Κάποιοι τρέχουν ξωπίσω.
Βλέμμα αγωνίας.
Μάτια σπιθιριστά,
φωτίζουν το βήμα επάνω στο χώμα.
Όλα κυκλώνουν σαν φως
-μην προχωράς στο σκοτάδι μόνη
-Δεν είμαι μόνη…
Έχω τις ψυχές.
Έχω την δύναμη του χαλασμένου μυαλού…

Το δάσος την κρύβει μέσα του με τα σκυλιά στο διάβα της.
Μυρίζουν την απόγνωση της νεκρής ματιάς
ακολουθούν λυσσασμένα.

Τούτη η νύχτα είναι κακιά για σένα μικρή μου!
Τρέχα!
Trip73p
3/8/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σε τούτη την ακτή

Βαρέθηκα και σήμερα σε τούτη την ακτή Μήνες με κρατάει εδώ, να βλέπω τα σύννεφα να περνάν στον ουρανό, τα κύματα,   ήρεμα, ...

Δημοφιλείς Αναρτήσεις