Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Οπως θα επρεπε να ηταν...

Κάθομαι στο θρόνο,
Βασιλιάς.
Να δω την καταστροφή να ψυχολυσάει την μανία της
επάνω τους τοίχους και στις καλά κλεισμένες πόρτες.
Ήρεμα σχεδιάζω της κινήσεις.
Κουβαλώ τις δαιμονίες,
σε μέρη κομβικά.
Τους δράκους κρυμμένους σε σκιές.

Περιμένω τις μάγισσες να ρθουν,
να πετρώσουν τα τέρατα μου,
να με αφήσουν γυμνό και μονό
στον κρύο μου θρόνο,
Χαμένος,
να νιώσουν ότι ειμαι…

Τύμπανα της γης,
Ξυπνήστε!
Αρχίστε τον χορό σας!
Επιβλητικά ξεσκίστε σάρκες,
σκυλιά μου!!
Φάτε μάγισσες φωτιά!!!
Σε κάθε γωνία ένας φόβος σας φυλά
η μάχη  τώρα ξεκινά.

Έχουν τον φόβο ότι κάτι τις ακουλουθεί
Τρέμουν τις σκιές τους,
στα σκοτεινά τους μάτια .
Στην λύσσα μου!
Έρχομαι!!
Πίσω σας!!!


Trip73p
08.09.2011

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σε τούτη την ακτή

Βαρέθηκα και σήμερα σε τούτη την ακτή Μήνες με κρατάει εδώ, να βλέπω τα σύννεφα να περνάν στον ουρανό, τα κύματα,   ήρεμα, ...

Δημοφιλείς Αναρτήσεις