Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Σκοπιά


Άλλη μια νύχτα,
Είμαι εδώ,
να βλέπει ο απέναντι,
Ότι υπάρχω.
Αυτό το νόημα μου έδωσαν τόσους μήνες τώρα.
Νούμερο, χωρίς όνομα.
Σε κάθε βροχή,  σε κάθε ζεστή, σε κάθε χιόνι,
Πρέπει να είμαι εδώ!
Μακριά από όλους που ορίζανε το δικό μου περιβάλλον…

Παρέα, η φαντασία,
Οι κάποιοι ήχοι της φύσης,
Ο γκατζολης που ανεβαίνει αργά προς Διδυμότειχο,
Η μοναξιά του ζωντανού ποταμού,
που με τα αερικά του, φυλάω,
Από τον εχθρό.

Είμαι εδώ για να με δεις,
Στο σπιτάκι του σκοπού.
Ο πρώτος σου στόχος!
Είσαι εκεί,
                                            Ψηλά στον χώρο σου.                                 
Ο πρώτος μου στόχος όταν το μυαλό θολώσει
Και βαρεθεί να στρέψει την κάνη επάνω του.

Trip73p
27.09.2011
Ανασυρμένο από παλιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σε τούτη την ακτή

Βαρέθηκα και σήμερα σε τούτη την ακτή Μήνες με κρατάει εδώ, να βλέπω τα σύννεφα να περνάν στον ουρανό, τα κύματα,   ήρεμα, ...

Δημοφιλείς Αναρτήσεις